Produkty oznaczone inaczej niż

jako "wysyłka w 24h" nie są dostępne

od ręki w księgarni stacjonarnej

(wyjątek mogą stanowić niektóre podręczniki, komiksy oraz książki historyczne)

Menu

Marketing

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2
AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2

ANNA PIWOWARSKA, ONE PRESS / HELION, 2018, 9788328344907

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

38,22 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ

BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ
BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ

DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328396616

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

35,41 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..

BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..
BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..

DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788383227306

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

38,96 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość

CANDIDATE EXPERIENCE, MAJA GOJTOWSKA

CANDIDATE EXPERIENCE, MAJA GOJTOWSKA
CANDIDATE EXPERIENCE, MAJA GOJTOWSKA

MAJA GOJTOWSKA, WOLTERS KLUWER, 2019, 9788381609111

Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

51,29 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość

COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW

COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW
COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW

NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788383223773

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!

Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

34,77 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

ETYCZNE STANDARDY MARKETINGU FARMACEUTYCZNEGO W.2

ETYCZNE STANDARDY MARKETINGU FARMACEUTYCZNEGO W.2
ETYCZNE STANDARDY MARKETINGU FARMACEUTYCZNEGO W.2

MARTA MAKOWSKA, CEDEWU, 2023, 9788381027557

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

60,18 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...

GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...
GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...

PAWEŁ TKACZYK, HELION, 2012, 9788324636242

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

32,73 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

LIDER PRODUKTU

LIDER PRODUKTU
LIDER PRODUKTU

RICHARD BANFIELD, MARTIN ERIKSSON, NATE WALKINGSH, ONE PRESS / HELION, 2018, 9788328346048

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

18,19 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość

MARKA MODOWA, PRACA ZBIOROWA

MARKA MODOWA, PRACA ZBIOROWA
MARKA MODOWA, PRACA ZBIOROWA

PRACA ZBIOROWA, PWE, 2018, 9788320823141

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek...

PWE

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

52,54 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość

MARKETING KULTUROWY, TOMASZ SERWAŃSKI

MARKETING KULTUROWY, TOMASZ SERWAŃSKI
MARKETING KULTUROWY, TOMASZ SERWAŃSKI

TOMASZ SERWAŃSKI, PWE, 2021, 9788320824698

Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

61,31 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość

MARKETING PREMIUM, DOMINIKA TRAWKA

MARKETING PREMIUM, DOMINIKA TRAWKA
MARKETING PREMIUM, DOMINIKA TRAWKA

DOMINIKA TRAWKA, ONE PRESS / HELION, 2019, 9788328355163

Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

41,72 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

MARKETING RELACJI W DOBIE TECHNOLOGII CYFROWYCH

MARKETING RELACJI W DOBIE TECHNOLOGII CYFROWYCH
MARKETING RELACJI W DOBIE TECHNOLOGII CYFROWYCH

MAGDALENA KOWALSKA, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2023, 9788320825657

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

78,86 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość
  • Darmowa dostawa od 299 zł!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl