Kategorie
Producent
- ADAM MARSZAŁEK (3)
- ASPRA (2)
- ASTRUM (1)
- D2D (1)
- ELIPSA DOM WYDAWNICZY (1)
- IPN (1)
- KSIĘGARNIA AKADEMICKA (1)
- LIBRON (1)
- LUDOWA SPÓŁDZIELNIA WYDAWNICZA (1)
- NARODOWE CENTRUM KULTURY (1)
- NAUKOWE SOPHIA (1)
- NERITON (1)
- OFICYNA NAUKOWA (1)
- SERAFIN (1)
- SILVA RERUM (3)
- UMCS (1)
- UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE (2)
- UNIWERSYTET ŚLĄSKI (9)
- WYDAWNICTWO NAUKOWE FNCE (2)
- WYDAWNICTWO NAUKOWE UAM (1)
- WYDAWNICTWO PERONY KULTURY (1)
- WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO (1)
- WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO (8)
Wysyłka w
Cena
-
od
do
ANTIDOTUM, MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL
MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL, WYDAWNICTWO PERONY KULTURY, 2024, 9788396949509
Magda Kosińska-Król zabiera czytelników w podróż przez fascynujący świat sitcomów, ukazując ich wpływ na kulturę oraz społeczeństwo. Seriale komediowe zostały zaprezentowane jako tytułowe antidotum na rozmaite problemy czy zjawiska pojawiające się w Stanach Zjednoczonych i życiu Amerykanów. Wśród...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE
BARBARA ORZEŁ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322632666
Książka "Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe" skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów. Stanowi przewodnik po kulturowych fundamentach zagadnień związanych z informatyką, kreacją programów komputerowych oraz szeroko pojętym nowomedialnym biznesem. Opisuje...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
BADANIE KOMUNIKACJI VOL. 2
RED. ANNETTE SIEMES, MICHAŁ GRECH, MARIUSZ WSZOŁEK, LIBRON, 2019, 9788366445017
W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH?, BARBARA ORZEŁ
BARBARA ORZEŁ, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2019, 9788322637838
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia 2016 roku w Katowicach. Autorzy artykułów...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
DOKUMENT I KREACJA ARTYSTYCZNA JAKO DOPEŁNIAJĄCE..
RED. WITOLD JACYKÓW, KAROLINA TOMCZAK, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2018, 9788322635360
Publikacja Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające się formy obrazowania rzeczywistości to zbiór autorskich tekstów, które w sposób odmienny i wieloaspektowy poruszają uniwersalną i nadal nurtującą relację między dokumentem i kreacją, sygnalizując jednocześnie różnorodne rozumienie tych...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
FABRYKA FAŁSZYWYCH TEKSTÓW..., BOGUSŁAW GOGOL
BOGUSŁAW GOGOL, NERITON, 2012, 9788375432541
Powody konfiskat i skala nadzoru cenzury prewencyjnej wykonywanej przez ledwie kilkunastu ludzi na szczeblu Wojewódzkiego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk w Gdańsku nawet obecnie zadziwiają. Był to precyzyjnie sterowany poprzez tajne zapisy mechanizm. Książka jest syntezą dorobku jednego...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
FILOZOFIA TECHNIKI W DOBIE NOWYCH MEDIÓW
ANDRZEJ KIEPAS, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322630938
Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowanie w Polsce, co znalazło też wyraz w trakcie ogólnopolskich...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU
ADAM REGIEWICZ, SERAFIN, 2013, 9788363243111
Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do takich, które na pierwszy rzut oka wydają się dalekie od ducha...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
KAWA CZY HERBATA? PIERWSZY TELEWIZYJNY PROGRAM...
EWELINA TYC, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322632222
Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian nie tylko w polskiej telewizji, lecz także w ogóle w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T. 2
RED. MAREK MAZUR, MONIKA KORNACKA-GRZONKA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633663
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T.1
RED. STANISŁAW MICHALCZYK, KATARZYNA BRZOZA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633649
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kolejne artykuły prezentujące wyniki badań empirycznych...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI
AGATA DZIEKAN - ŁANUCHA, UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE, 2019, 9788374387897
SPIS TREŚCI:
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
Miejsce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w systemie organów państwa
ROZDZIAŁ II
Sposób powołania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz jej skład personalny i przynależność polityczna...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni