Produkty oznaczone inaczej niż

jako "wysyłka w 24h" nie są dostępne

od ręki w księgarni stacjonarnej

(wyjątek mogą stanowić niektóre podręczniki, komiksy oraz książki historyczne)

Menu

Medioznawstwo

ANTIDOTUM, MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL

ANTIDOTUM, MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL
ANTIDOTUM, MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL

MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL, WYDAWNICTWO PERONY KULTURY, 2024, 9788396949509

Magda Kosińska-Król zabiera czytelników w podróż przez fascynujący świat sitcomów, ukazując ich wpływ na kulturę oraz społeczeństwo. Seriale komediowe zostały zaprezentowane jako tytułowe antidotum na rozmaite problemy czy zjawiska pojawiające się w Stanach Zjednoczonych i życiu Amerykanów. Wśród...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

42,49 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE

APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE
APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE

BARBARA ORZEŁ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322632666

Książka "Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe" skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów. Stanowi przewodnik po kulturowych fundamentach zagadnień związanych z informatyką, kreacją programów komputerowych oraz szeroko pojętym nowomedialnym biznesem. Opisuje...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

20,32 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

BADANIE KOMUNIKACJI VOL. 2

BADANIE KOMUNIKACJI VOL. 2
BADANIE KOMUNIKACJI VOL. 2

RED. ANNETTE SIEMES, MICHAŁ GRECH, MARIUSZ WSZOŁEK, LIBRON, 2019, 9788366445017

W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

38,75 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH?, BARBARA ORZEŁ

CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH?, BARBARA ORZEŁ
CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH?, BARBARA ORZEŁ

BARBARA ORZEŁ, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2019, 9788322637838

Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia 2016 roku w Katowicach. Autorzy artykułów...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

24,08 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

DOKUMENT I KREACJA ARTYSTYCZNA JAKO DOPEŁNIAJĄCE..

DOKUMENT I KREACJA ARTYSTYCZNA JAKO DOPEŁNIAJĄCE..
DOKUMENT I KREACJA ARTYSTYCZNA JAKO DOPEŁNIAJĄCE..

RED. WITOLD JACYKÓW, KAROLINA TOMCZAK, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2018, 9788322635360

Publikacja Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające się formy obrazowania rzeczywistości to zbiór autorskich tekstów, które w sposób odmienny i wieloaspektowy poruszają uniwersalną i nadal nurtującą relację między dokumentem i kreacją, sygnalizując jednocześnie różnorodne rozumienie tych...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

111,75 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

FABRYKA FAŁSZYWYCH TEKSTÓW..., BOGUSŁAW GOGOL

FABRYKA FAŁSZYWYCH TEKSTÓW..., BOGUSŁAW GOGOL
FABRYKA FAŁSZYWYCH TEKSTÓW..., BOGUSŁAW GOGOL

BOGUSŁAW GOGOL, NERITON, 2012, 9788375432541

Powody konfiskat i skala nadzoru cenzury prewencyjnej wykonywanej przez ledwie kilkunastu ludzi na szczeblu Wojewódzkiego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk w Gdańsku nawet obecnie zadziwiają. Był to precyzyjnie sterowany poprzez tajne zapisy mechanizm. Książka jest syntezą dorobku jednego...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

51,96 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

FILOZOFIA TECHNIKI W DOBIE NOWYCH MEDIÓW

FILOZOFIA TECHNIKI W DOBIE NOWYCH MEDIÓW
FILOZOFIA TECHNIKI W DOBIE NOWYCH MEDIÓW

ANDRZEJ KIEPAS, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322630938

Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowanie w Polsce, co znalazło też wyraz w trakcie ogólnopolskich...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

30,48 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU

KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU
KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU

ADAM REGIEWICZ, SERAFIN, 2013, 9788363243111

Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do takich, które na pierwszy rzut oka wydają się dalekie od ducha...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

29,10 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość

KAWA CZY HERBATA? PIERWSZY TELEWIZYJNY PROGRAM...

KAWA CZY HERBATA? PIERWSZY TELEWIZYJNY PROGRAM...
KAWA CZY HERBATA? PIERWSZY TELEWIZYJNY PROGRAM...

EWELINA TYC, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322632222

Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian nie tylko w polskiej telewizji, lecz także w ogóle w...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

38,61 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T. 2

KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T. 2
KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T. 2

RED. MAREK MAZUR, MONIKA KORNACKA-GRZONKA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633663

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

20,32 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T.1

KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T.1
KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T.1

RED. STANISŁAW MICHALCZYK, KATARZYNA BRZOZA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633649

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kolejne artykuły prezentujące wyniki badań empirycznych...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

26,42 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI

KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI
KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI

AGATA DZIEKAN - ŁANUCHA, UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE, 2019, 9788374387897

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Miejsce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w systemie organów państwa

ROZDZIAŁ II

Sposób powołania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz jej skład personalny i przynależność polityczna...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

48,76 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • nowość
  • Darmowa dostawa od 299 zł!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl